دانلود ویندوز 11 24h2 نسخه اصلی

در این نوشته از سری نوشته های وبسایت کاکُ سیستم در خدمت شماییم با دانلود جدیدترین نسخۀ ویندوز 11، windows 11 24h2. شما میتوانید ویندوز یازده 23h2 را با مراجعه به این لینک، دریافت کنید.

دانلود ابزار دانلود ویندوز یازده:

شما کاربران گرامی میتوانید همواره با کلیک بر روی این لینک، با ورود به وبسایت مایکروسافت، جدیدترین نسخۀ ابزار دانلود ویندوز یازده را برای سیستم خود دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که این ابزار بر روی سیستم های قدیمی اجرا نمیشود. سیستم شما باید سخت افزار کافی و مناسب را برای اجرای این ابزار جهت نصب، بروزرسانی، و یا دانلود iso ویندوز یازده را داشته باشد.

ساخت بوتیبل بر روی فلش:

شما کاربران گرامی میتوانید جهت نصب ویندوز با استفاده از فلش، از نرم افزار Rufus استفاده کنید. برای نصب ویندوز یازده، یک فلش 8 gb یا بالاتر نیاز است.

دانلود نرم افزار Rufus:

شما کاربران گرامی میتوانید همواره با کلیک بر روی این لینک، و با ورود به وبسایت rufus, جدیدترین نسخۀ این نرم افزار را متناسب با پردازندۀ سیستم خود دانلود کنید.

جهت دانلود نسخ قدیمیتر این نرم افزار، از وبسایت کاکُ سیستم، میتوانید بر روی این لینک کلیک کنید.

دانلود ویندوز یازده:

  1. شما کاربران گرامی میتوانید ویندوز یازده را ویژۀ پردازنده های arm 64 با حجم 5.68 گیگابایت، با کلیک بر روی این لینک به صورت مستقیم دانلود کنید.
  2. جهت دانلود ویندوز یازده ویژۀ پردازنده های x64 با حجم 5.41 گیگابایت میتوانید بر روی این لینک کلیک کنید.

در دیدگاه ها به ما بگویید آیا از این نسخه از ویندوز یازده رضایت دارید؟

شما میتوانید جهت دریافت سایر پست ها، به کانال تلگرامی کاکُ سیستم بپیوندید. همچنین، میتوانید در صورتی که به تلگرام دسترسی ندارید، به کانال کاکُ سیستم در پیامرسان سروش پلاس بپیوندید.

Post Your Comment Here