قوانین وبسایت

قوانین وبسایت

این صفحه، کلیه قوانین وبسایت را به شما نمایش میدهد. وبسایت کاکو سیستم این حق را دارد که در هر زمان، این صفحه را ویرایش، و تغییراتی در آن لحاظ کند. قوانین ممکن است چند وقت یک بار بروزرسانی شوند.

قوانین پشتیبانی فنی سرور های مجازی.

وبسایت کاکو سیستم علاوه بر انجام خدمات کامپیوتری نصب ویندز، فروش لایسنس های آنتیویروس و فروش قطعات کامپیوتری، پشتیبانی سرور های مجازی را نیز بر عهده دارد. سرور های مجازی را باید از شرکت های ارائه دهنده سرور های مجازی خریداری، و در صورتی که در مدیریت سرور مجازیتان به مشکل خوردید، سرور را به کاکو سیستم بسپارید. . در نظر داشته باشید، شما میتوانید پنل کاربری شرکت مورد نظر را به ما بسپارید، و یا بخشی از مسائل فنی سرور را برای پشتیبانی به کاکو سیستم بسپارید. در نظر داشته باشید، نصب ویندز بر عهده شرکت ارائه دهنده سرور های مجازی میباشد ولی کانفیگ سرور را ما برای شما انجام میدهیم. در نظر داشته باشید انجام هر درخواستی در سرور شما فقط و فقط با ارسال تیکت در وبسایت امکان پذیر است. انتخاب شرکت ارائه دهنده سرور های مجازی نیز بر عهده خود شماست ولی برای مشورت در خصوص انتخاب شرکت هم میتوانید از ما راهنمایی دریافت کنید. در نظر داشته باشید ساعات پاسخگویی از ساعت 9:00 صبح تا 22:00 شب میباشد، حتی روز های تعطیل.

ارسال تیکت پشتیبانی

تیکت ها معمولا به سرعت دریافت و به آن ها پاسخ داده میشود. در نظر داشته باشید، استفاده از کلمات توحین آمیز موجب بسته شدن تیکت شما و عدم پاسخگویی توسط پشتیبانان فنی وبسایت میباشد. در صورتی که در تیکت اقدام به فحاشی و یا توحین کنید، ممکن است حساب کاربری شما برای همیشه از وبسایت حذف شود. با آرامش تیکت خود را ارسال، مشکل خود را دریافت و منتظر پاسخ از سوی پشتیبانان فنی وبسایت باشید. در نظر داشته باشید تیکت ها در صورتی که مدت طولانی از آن بگذرد، بسته میشود. شما میتوانید با مراجعه به بخش تیکت های من تیکت را باز کنید و یا یک تیکت دیگر ایجاد کنید و درخواست خود را مطرح کنید. حتما در تیکت اولویت تنظیم کنید زیرا عدم تنظیم اولویت به معنی این است که تیکت شما اهمیت زیادی ندارد. در بخش انتخاب موضوع، و انتخاب دپارتمان در نظر داشته باشید که طبق کار خود تیکت را به فرد مربوطه ارسال کنید.

استفاده و فعال سازی لایسنس های آنتیویروس

در نظر داشته باشید که در صورتی که لایسنسی از کاکو سیستم خریداری کردید که بر روی سیستم شما کار نکرد و برنامه eset سازگاری با سیستم شما را نداشت، هزینه به شما پس داده نمیشود چون ما فقط ارائه دهنده لایسنس به شما هستیم و این که برنامه به سیستم شما به هر دلیل نمیسازد، ارتباطی به کاکو سیستم ندارد. دریافت لایسنس ها نیز تنها با ارسال تیکت پشتیبانی امکان پذیر است.

پرداخت

شما کاربران گرامی میتوانید با استفاده از پرداخت آنلاین زرین پال، (به زودی فعال میشود) پرداخت های خود را انجام دهید و یا مبلغ مورد نظر را برای خرید محصولات یا ارائه پشتیبانی فنی سرور های مجازی، به کاکو سیستم کارت به کارت کنید. در نظر داشته باشید که متن رسید را از طریق تیکت ارسال کنید. در نوشتن متن، شماره های رهگیری و… دقت کنید. ارسال رسید در تلگرام و یا واتساپ از شما پذیرفته نمیشود. هزینه پشتیبانی سرور های مجازی، ماهیانه 25000 تومان میباشد. که باید به کارت واریز کنید و رسید را به صورت متنی در تیکت ارسال کنید.

بکاپگیری از سرور های مجازی

هزینه بکاپگیری از اطلاعات سرور مجازی 12000 تومان میباشد که باید پس از درخواست به کارت واریز کنید. بکاپگیری از کلیه اطلاعات سرور در صورت بودن فضای ftp هاست دانلود انجام میشود.

نصب ویندز.

ویندز هایی که توسط کاکو سیستم بر روی سیستم های شما نصب میشود کاملا مطمین و سالم هستند. نصب هر گونه برنامه مخرب که باعث کندی سرعت ویندز و یا از کار افتادن آن شود، توسط کاکو سیستم گارانتی نمیشود. در نظر داشته باشید که هزینه نصب ویندز و هزینه خرید آنتیویروس با هم تفاوت دارد. تمامی ویندز های هفت، تا ده توسط کاکو سیستم نصب میشود. همچنین، نصب انواع ویندز های سرور 2008 تا 2020 توسط کاکو سیستم انجام میشود.