دانلود درایور های لپتاپ Acer مدل Aspire 5742Z

درایور ها معمولا برای کار کرد بهتر ویندز مورد استفاده قرار میگیرند. درایور های سیستم های مختلف را میتوانید از وبسایت های سازنده آن ها دانلود کنید. در این پست با دانلود درایور های لپتاپ Acer مدل Aspire 5742Z در خدمت شما هستیم.

درایور چیست؟

درایور یا درایور پک، برای کار کرد بهتر سیستم عامل ویندز ارائه میشود. در ویندز های ده، شرکت مایکروسافت به صورت خودکار سیستم را شناسایی میکند و درایور مورد نظر و مناسب مادربرد را برای سیستم نصب میکند. اما در ویندز های قدیمیتر مثل ویندز هفت، و ویندز هشت، این کار با کمی مشکل انجام می شد و یا درایور ها به درستی دانلود و نصب نمیشدند. درایور ها برای کار کرد بهتر سخت افزار هایی مثل کارت صدا، کارت گرافیک، پورت های usb و… نصب میشوند. همیشه بهتر است در صورتی که از مدل لپتاپ خود با خبر هستید، درایور های لپتاپ را از وبسایت سازنده دانلود کنید و بهتر است از درایور پک های آماده نذیر درایور پک سلوشن استفاده نکنید. چون ممکن است درایور هایی که بر روی سیستم شما نصب میکنند، به مادربرد سیستم شما نسازد و همین باعث کندی سرعت سیستم، و گاهی، از کار افتادن آن میشود. برای به دست آوردن مدل لپتاپتان، میتوانید از دستور dxdiag در ویندز استفاده کنید.

دانلود درایور ها به همراه توضیحات.

این درایور ها بدون هیچگونه تغییری، از وبسایت اصلی دانلود، و به صورت یکجا در فایل با فرمت 7z برای دانلود، آماده است. درایور هایی را که از وبسایت دانلود کردیم و در اختیار شما قرار داده ایم، مناسب نصب بر روی ویندز 7 32 بیت و 64 بیت است. شما کاربران گرامی همچنین میتوانید برای دانلود درایور ها از  صفحۀ مستقیم سازنده این مدل ذکر شده، به صفحۀ رسمی وبسایت مراجعه کنید و درایور ها را دانلود کنید. در نظر داشته باشید که در صفحۀ رسمی، علاوه بر درایور ها، بایوس آخرین نسخه هم برای دانلود موجود است که میتوانید بایوس خود را نیز، به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. در نظر داشته باشید که در صورتی که بروزرسانی بایوس را بلد نیستید، حتما به خدمات کامپیوتری مراجعه کنید. نکته مهم. این درایور ها فقط ویژه مدل ذکر شده این لپتاپ است و بر روی مادربرد های دیگر نصب نمیشود و در صورت نصب، ممکن است به درستی کار نکند.

دانلود درایور ها.

حجم فایل: 1.28 گیگابایت.

رمز فایل در صورت نیاز: kakosystem.ir

فایل را با برنامه 7zip یا winrar از حالت فشرده خارج کنید و درایور ها را به صورت دستی نصب کنید. چون این فایل فاقد auto run میباشد.

لیست پوشه های درون فایل.

  • AHCI
  • AMT
  • Application’s. برنامه های مدیریت نیرو، و… ویژه لپتاپ در این پوشه قرار دارند.
  • Bluetooth. بر اساس نوع سخت افزار بلوتوس لپتاپ شما، اقدام به نصب یکی از درایور های موجود در این پوشه کنید.
  • Camera. بر اساس مدل وبکم لپتاپتان، اقدام به نصب یکی از درایور های موجود در این پوشه کنید.
  • CardReader.
  • Chipset.
  • Lan. برای شناسایی کارت شبکه.
  • sound card. کارت صدای اصلی، ویژۀ لپتاپ، realteck.
  • Touchpad’s. بر اساس نوع تاچ پد (صفحۀ لمسی موس لپتاپ) اقدام به نصب یکی از درایور های این پوشه کنید.
  • Vga. بر اساس کارت گرافیک نصب شده لپتاپتان، اقدام به نصب درایور های موجود در این پوشه کنید. (معمولا کارت گرافیک intel میباشد).
  • Wireless LAN. برای شناسایی کارت شبکۀ بی سیم. بر اساس وایرلس لپتاپتان، اقدام به نصب یکی از درایور های این پوشه کنید.

شما کاربران گرامی میتوانید فایل درایور را دانلود کنید و بر روی سیستم خود نصب کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید