آشنایی با کتاب آخرین ستاره مریم مجدی+خرید کتاب از وبسایت آخرین ستاره

کاربران گرامی با سلام. در این پست شما را با یک کتاب آشنا میکنیم.

همانطور که در پست های قبلی، شما را با کتاب بهار نارنج اثر زنده یاد یدالله طارمی آشنا کردیم، در این پست نیز شما را با یک کتاب به نام آخرین ستاره، اثر مریم مجدی، شاعر نابینای موفق از استان مرکزی، شهرستان خمین آشنا میکنیم، و وبسایت رسمی مریم مجدی را با نام وبسایت آخرین ستاره را نیز به شما معرفی میکنیم.

شما کاربران گرامی میتوانید برای تهیه این کتاب به وبسایت رسمی مریم مجدی، مراجعه کنید. این کتاب به صورت متنی و صوتی، در دسترس است که گویندگی بخش صوتی این کتاب را نیز خود مریم مجدی انجام داده است.

بیوگرافی مریم مجدی.

مریم مجدی در نخستین دقایق 25 آبان 1362 در خمین، یکی از شهرستان های استان مرکزی به دنیا آمد. دوره ی ابتدایی را در آموزشگاه ویژه جهت آموختن خط بریل و موارد دیگر مورد نیاز گذراند و از ابتدای دوره ی راهنمایی در مدارس عادی مشغول به تحصیل شد. از 8 سالگی سرودن شعر و از 10 سالگی نواختن پیانو را آغاز کرد. در سال 1376 موفق به دریافت جایزه ی بهترین شاعر نوجوان از ریاست جمهور وقت شد و عناوین برتر کشوری بسیاری را تا 18 سالگی به دست آورد. با رتبه‌ی 800 در کنکور سراسری پذیرفته شد اما به خاطر بیماری که از نوجوانی به آن مبتلا شده بود، بالاجبار در دانشگاه پیام نور شهرش خمین، به تحصیل در رشته ی زبان و ادبیات پارسی پرداخت. در همان دوران در یک گروه تئاتر به نمایشنامه نویسی و گاه بازیگری مشغول بود و چند نمایشنامه ی (دختر شهری، مرگ سیب، غزل خواب است و لکاته ام یک متهم) را نوشته و بازی کرده است. در بازی و نوشتن لکاته ام یک متهم، دچار آشفتگی روحی شد، و نوشته های خود را سوزاند، و دیگر برای بازی روی صحنه نرفت. علاوه بر پیانو به یادگیری آواز سلفژ با صدای سوپرانو پرداخت. در سال 1387 به استخدام آموزش و پرورش برای تدریس درآمد، و جهت آموزش مهارتهای زندگی به آموزشگاه کودکان کم توان ذهنی فرستاده شد. مدتی در رادیو به عنوان نویسنده و گوینده کار و به خاطر عدم تفاهم اندیشه با تهیه کنندگان آن را رها کرد. یک مجموعه شعر شامل قطعات نیمایی، رباعی، غزل و مثنوی با نام آخرین ستاره در سال 1389 از او به چاپ رسیده است. یک کتاب ترانه، یک مجموعه شعر و چند داستان هم نوشته، که ممکن است مجوز چاپ و انتشار نگیرد. هم اکنون دوره کارشناسی ارشد ادبیات و زبان پارسی را نیز گذرانده، و اگر زندگی فرصتی به او بدهد باز هم به آموختن خواهد پرداخت.

مجموعه کاکو سیستم مفتخر است که آگهی این شاعر را منتشر کرده است.

برخی از کار های این شاعر.

شما کاربران گرامی میتوانید آهنگ مجنون نبودم را از وبسایت jm-hosting.ir، دانلود کنید. همچنین این شاعر نابینا، دکلمه هایی نیز با صدای خود خوانده و برای خواننده هایی همچون امیرلطفی نیز، شعر تنظیم کرده است که میتوانید از کانال تلگرامی مریم مجدی کار هنری آن را دانلود کنید. و یا به کانال او بپیوندید.

آشنایی با وبسایت رسمی مریم مجدی.

وبسایت آخرین ستاره، تنها وبسایت رسمی مریم مجدی است که توسط خود او تاسیس شده و مدیریت میشود.

در این وبسایت، کار هایی مثل، پذیرش تهیه دکلمه، ترانه، تنظیم و میکس دکلمه، پذیرفته میشود..

همچنین، لطفاً قبل از ثبت سفارش تعرفه خدمات را از وبسایت رسمی، مطالعه کنید.

شما کاربران گرامی میتوانید این کتاب را به صورت مستقیم، از وبسایت رسمی خریداری کنید.

خرید کتاب

برخی از شعر های این کتاب زیبا.

شعر باران:

غروبی خیس و بارانی ، صد .

نمی دانم چرا باران ،

برای من پر از راز است ؟

همین را خوب می دانم ،

که باران تا ابد زیبا ست .

و می دانم ،

خدا هم در کنار قطره اینجا ست .

و عطری بی کران در آبی نمناک .

و گل ها غرق در شادی .

و رعد از خنده گویا تر .

هیاهوی نجیب قطره ها در باد .

عبور ابر تیره ساده مثل عشق .

جهان مثل صفا روشن .

ببار ای هم صدا با رویش هستی !

ببار ای روح بی رنگی !

نوازش کن صبور شانه هایم را .

ببار ای هدیه ی پاک اهورایی !

کبود یاس های تشنه را بشکن .

همیشه عشق در آیینه باران دلانگیز است .

و باران رنگ چشم خیس عاشق را همیشه خوب می فهمد .

و باران نرم می خواند .

و چشمه شاد می رق


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها: