دانلود برنامه ضبط صدای virtual_recorder برای ضبط صدای آسانتر

به نام خدا. با سلام خدمت کاربران گرامی و بازدید کنندگان محترم وبسایت شیراز سیستم با معرفی و دانلود برنامه virtual_recorder در خدمت شما عزیزان هستیم.

virtual_recorder چیست؟

این برنامه که یک برنامه پرتابل است، به شما کمک میکند که با کامپیوتر خود به راحتی صدا ضبط کنید و صدای خود را در آن واحد در پوشه مورد نظر خود ذخیره کنید. این برنامه قابلیت ضبط صدا با فرمت های .mp3, .flac, .ogg, و فرمت wav را داراست که میتوانید قبل از شروع ضبط صدا، فرمت مورد نظر خود را از لیست فرمت ها انتخاب کنید. برای ضبط صدا، فرمت .mp3 توصیه میشود. و برای ضبط صدا با کیفیت و حجم کمتر، پیشنهاد میشود از فرمت ogg استفاده کنید.

امکانات برنامه Virtual Recorder

امکان انتخاب فرمت برای ضبط صدا، امکان انتخاب و تنظیم کیفیت صدا یا (Sampling rate،) امکان انتخاب کانال های صوتی (مونو (mono) و یا استریو  (stereo)، امکان انتخاب کارت صدای تکی یا کارت صدای دوگانه، که همان استفاده از دو قسمت کارت صدا، مثلا میکروفن و استریو میکس، که فقط متاسفانه امکان استفاده از کارت صدای تکی فراهم هست و امکانات دیگه ی برنامه ی ضبط صدا نمیدونم به چه دلیل کار نمیکنه، امکان ایجاد کلید میانبر اختصاصی برای ضبط، توقف موقت و یا ذخیره صدا.

آموزش متنی این برنامه را در زیر بخوانید.

پس از این که این برنامه را از حالت فشرده خارج کردید، میتوانید با اجرای برنامه، با این آموزش همراه باشید. (این آموزش ویژه نابینایان نوشته شده اما سایر افراد هم میتوانند این آموزش را بخوانند و استفاده کنند)

 

پس از باز کردن برنامه به اولین گزینه ای که برخورد میکنید و صفحهخوان آن را برای شما میخواند، گزینه ی Record است که به صورت یک دکمه در اختیار شما قرار دارد. با فشردن کلید اسپیس میتوانید ضبط صدا را شروع کنید، و با فشردن مجدد این کلید، ضبط صدا متوقف میشود. اما قبل از این که ضبط صدا را شروع کنید، بهتر است به چند نکته توجه کنید. 1. پوشه ای که برای ذخیره صدا های ضبط شده ایجاد شده، به صورت پیشفرض ممکن است در درایو c:\ شما باشد که باید آن را در یک جای دیگر قرار دهید. این کار اجباری نیست اما توصیه میشود این کار را انجام دهید. زیرا اگر روزی ویندز خود را به هر دلیلی عوض کردید، و یادتان رفت از درایو c:\ خود بکاپ تهیه کنید،  صدا های ضبط شده از بین نمیروند.

روش تغییر پوشه برای ذخیره ی صدا های ضبط شده چگونه است؟

پس از باز کردن برنامه، با زدن کلید تب به یک کادر نوشتاری میرسید به نام Default output folder که به صورت یک edit box در اختیار شماست. شما میتوانید مصیر مورد نظر خود را به صورت دستی تایپ کنید. مثلا به عنوان مثال من مینویسم d:\ss\recordaudio یا میتوانید با زدن کلید تب به دکمه Browse برسید که میتوانید مصیر مورد نظر خود را انتخاب کنید و تنظیم کنید.

روش دسترسی به گزینه های برنامه Virtual Recorder چگونه است؟

با زدن کلید تب میتوانید به گزینه های این برنامه دسترسی پیدا کنید. به زودی آموزش صوتی از این برنامه در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد. همچنین، خوشحال میشویم اگر آموزشی در خصوص این برنامه ضبط کردید، در اختیار ما قرار دهید با استفاده از آیدی تلگرام @nmahdi00

در صورتی که آموزشی از این برنامه توسط ما منتشر نشد، آموزش شما در همین پست منتشر میشود.

 

شما میتوانید این برنامه را با حجم 12 مگابایت از این لینک دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید