اطلاعیه: درباره Be My Eyes یا چشم های من باش بیشتر بدانید+دانلود برنامه از playstore

با سلام. در این پست قصد داریم با معرفی برنامه Be My Eyes  در خدمت شما دوستان گرامی و کاربران محترم وبسایت شیراز سیستم باشیم.

Be My Eyes. چشم های من باش. یک برنامه تحت وب است که به افراد نابینا کمک میکند با تماس آنلاین با اولین داوطلب درخواست کمک کنند و از او راهنمایی دریافت کنند. با بر قراری تماس ویدئویی، فرد نابینا با قرار دادن دوربین گوشی اش به سمت شی مورد نظر، مثلا صفحه کامپیوتر، از فرد بینای پشت خط درخواست میکند که به او کمک کند. با نصب این برنامه، افراد نابینا میتوانند در بیشتر کار های خود به صورت اینترنتی و به صورت کاملا رایگان، از افراد داوطلب بینای سراسر جهان کمک بگیرند. به عنوان مثال، فرد نابینا با اولین داوطلب در دسترس تماس میگیرد و مانیتور کامپیوتر خود را روشن میکند. دوربین گوشی را به طرف مانیتور میگیرد و از داوطلب میخواهد نوشته روی مانیتور را که توسط صفحهخوان سیستم قابل خواندن نیست را برایش شرح دهد. فرد داوطلب هم این کار را برای فرد نابینا انجام میدهد. افراد نابینا باید در نظر داشته باشند که برای این که داوطلب یا فرد بینا بتواند کمک بهتر و راحت تری به آن ها کند باید به حرف های فرد داوطلب گوش دهد. به عنوان مثال فرد داوطلب در برخی موارد از فرد نابینا میخواهد که دوربین گوشی را نزدیک، یا دور از صفحه یا شی مورد نظر کند.

چگونه میتوانیم به عنوان داوطلب عضو این برنامه شویم؟

با نصب برنامه بر روی دستگاه اندرویدی یا آیفون خود، پس از ورود برنامه با دو گزینه مواجه میشوید. گزینه اول ویژه نابینایان است که به افراد نابینا یا کمبینا امکان ثبت نام در برنامه را میدهد و فرد نابینا/کمبینا میتواند با ثبت نام در برنامه در هر ساعت از شبانه روز با اولین داوطلب در دسترس تماس بگیرد و سؤال یا مشکل خود را مطرح کند و از داوطلب کمک دریافت کند، و گزینه ی بعدی مخصوص ثبت نام داوطلبین یا volunteer هست که با انتخاب این گزینه شما به عنوان یک داوطلب وارد این برنامه میشوید و با پاسخ به تماس های ویدئویی افراد نابینا میتوانید به آن ها کمک کنید. این برنامه در حال حاضر به زبان فارسی نیز ترجمه شده است.

دانلود برنامه

شما کاربران گرامی میتوانید این برنامه را ویژه سیستم عامل i o  از این لینک دانلود کنید و کاربران اندرویدی هم میتوانند این برنامه را بسته به نسخه اندروید گوشیشان و نسخه سازگار با گوشیشان از فروشگاه play دانلود کنند.

در حال حاضر طبق آمار وبسایت رسمی برنامه چشم های من باش، 3,682,352 داوطلب در سراسر جهان، و 209,017 نابینا و کمبینا در این برنامه ثبت نام کرده اند. از شما افرادی که این پست را میخوانید تقازا میکنیم اگر بینا هستید، برای افزایش هرچه بیشتر داوطلبین در کشور ایران این برنامه را بر روی تلفن های همراه خود نصب کنید و به عنوان داوطلب وارد برنامه شوید و به افراد نابینا کمک کنید، و به صورت رایگان چشم های افراد نابینا باشید.. همچنین میتوانید برای کارکرد بهتر این برنامه به هر زبانی که خواستید، از ترییغ این لینک برنامه را ترجمه کنید..

سایر امکانات این برنامه

  • امکان ثبت نظر سنجی در پایان هر تماس توسط فرد نابینا یا کمبینا یا فرد داوطلب
  • امکان به اشتراک گذاشتن تجاربتان از استفاده از این برنامه، ویژه افراد نابینا، کم بینا و یا داو طلبین، امکان مطالعه تجارب دیگران در خصوص این برنامه.

توضیحات تکمیلی در خصوص این برنامه از وبسایت های دیگر…

شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به وبسایت های زیر توضیحات تکمیلی و کاملتری در خصوص این برنامه ی پر کاربرد مطالعه کنید.

وبسایت تاب ناک

وبسایت مبایلستان

وبسایت همشهری آنلاین

وبسایت روزنامه خبری ایران سپید

امیدواریم این پست برای شما مفید واقع شده باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید