دانلود برنامه استدیوی موسیقی، MusicStudio به همراه ست های برنامه

با سلام خدمت کلیه دوستان و کاربران محترم وبسایت شیراز سیستم در این پست با شما همراه هستیم با دانلود برنامه MusicStudio   به همراه ست های مورد نیاز برای نواختن موسیقی به صورت کاملا رایگان و حرفه ای در کامپیوتر. این برنامه که قابل حمل و بدون نیاز به نصب بر روی سیستم اجرا میشود، این امکان را به ما میدهد که با استفاده از صفحه کلید بر روی سیستم خود، نوازندگی کنیم و شبیه ساز ارگ را بر روی سیستم خودمان پیاده کنیم.

توضیحات اصلی از وبسایت MusicStudio

یکی از بهترین نرم افزارهای موسیقی جهت اجرای زنده با شبیه سازی KORG PA4X و قابلیت ساخت ساز و استایلل

دانلود برنامه از وبسایت اصلی، نسخه نصبی. در نظر داشته باشید که در صورتی که لینک های زیر کار نکرد، از طریق مراجعه به وبسایت اصلی، اقدام به دانلود جدیدترین نسخه کنید.

دانلود

دانلود نسخه قابل حمل

لینک های بالا مخصوص ویندز 64 بیت بود. و در ادامه با دانلود نسخه های مربوط به ویندز 32 بیت در خدمت شما هستیم.

دانلود برای ویندز 32، نصبی

دانلود برای ویندز 32، قابل حمل

رفتن به وبسایت جهت دانلود ویدئو ها و آموزش های بیشتر

دانلود برنامه نسخه قدیمی تر، دسترسپذیر برای افراد نابینا به همراه ست ها

شما کاربران گرامی میتوانید برنامه نسخه ی 4.6 را به همراه تمامی ست ها از این لینک با حجم 1.11 گیگابایت دانلود کنید. در نظر داشته باشید که ست ها را میتوانید بر روی برنامه موزیک استدیو نسخه جدید نیز، بارگذاری کنید و از آن ها لذت ببرید.

در پایان، در صورتی که مشکل یا سؤالی در خصوص این برنامه داشتید میتوانید در کامنت های همین پست بیان کنید و راهنمایی های لازم را درافت کنید. ممکن است آموزشی در خصوص چگونگی کار با این برنامه نیز در همین سایت ویژه نابینایان منتشر شود.

با تشکر از: دانیال سامپور، که این برنامه را به ما معرفی کردند، فراز رمضان علی، برای کشف امکانات و کار کرد های برنامه ویژه نابینایان.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید