آموزش: کار با برنامه استدیوی موسیقی، نسخه 4.6

با سلام خدمت کاربران و بازدید کنندگان وبسایت کاکو سیستم. در این پست با شما هستیم با آموزش کار با برنامه موزیک استدیو، استدیوی موسیقی، نسخه ی 4 6 0.. در نظر داشته باشید که ممکن است این آموزش به صورت کامل نباشد. از کسانی که با این برنامه آشنا هستند و مایل هستند آموزش این برنامه را به صورت متنی و یا صوتی ویژه ی نابینایان ضبط کنند میخواهیم که در دیدگاه های مربوط به همین پست، اعلام آمادگی کنند.

برخی از کلید های میانبر

در این لیست برخی از کلید های میانبر Music Studio نسخه ی 4 آمده است، که ممکن است با نسخه های جدیدتر برنامه هم همسان باشد.

  • control+o: به بخش باز کردن فایل های مربوط به ست میرود، شما میتوانید ست مورد نظر خود را در برنامه بارگذاری کنید.
  • control+k: پس از بارگذاری ست، یا پس از باز کردن برنامه، کیبورد مجازی را برای شما فعال میکند که میتوانید نوازندگی کنید.

کلید هایی که پس از فشردن کلید های ترکیبی control+k به آن نیاز دارید در زیر آمده استf1: در صورتی که ست دارای ریتم باشد، ریتم شروع به پخش میکند. برای توقف پخش نیز از دکمه ی یاد شده استفاده کنید.

  • control+f1: افکت هایی برای ریتم در صورت موجود بودن پخش میکند. کلید های ترکیبی control+f1 تا f4، مخصوص پخش افکت هایی نذیر دست زدن، و… به همراه ریتم طراحی شده است.
  • f5, f6, f9, f10. مخصوص پاساژ دادن و در برخی موارد عوض کردن ساز و یا ریتم استفاده میشود.

نکته: برای عوض کردن ریتم میبایست با استفاده از حالت Screen review در nvda اقدام به عوض کردن ریتم کنید.

  • controlnumpad 1, 2, 3, 4. برای عوض کردن ساز ها و آکورد ها از آن استفاده میشود.
  • حروف های z تا ,: آکورد را به همراه ریتم یا خارج از ریتم برای شما پخش میکند، که برخی مواقع هم آکورد پخش نمیشود و میتوانید با این حروف ها نوازندگی کنید. عدد یک تا 9، (برخی از اعداد کار  نمیکنند) و حروف q تا p هم برای نوازندگی استفاده میشوند.

control+t. صفحه کلید تاچ کیبورد را باز میکند، تفاوتی با لید کنترل کی ندارد.

در این پست سعی شد کلید های میانبر استفاده شده در موسیقی استدیو نسخه ی 4.6 نوشته شود. در صورتی که مایل هستید این پست کاملتر شود، کسانی که با این برنامه با صفحهخوان های ویژه ی نابینایان کار کرده اند میتوانند به ما در کامل شدن چنین پست هایی کمک کنند.

در پایان مجدد از جناب آقای فراز رمضان علی تشکر میکنیم که در کار بهتر افراد نابینا با با این برنامه به ما کمک کردند و دانسته های خود را در اختیار ما قرار دادند.

شما همواره میتوانید موزیک استدیو را دانلود کنید و از این آموزش استفاده کنید.


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید