دانلود ویندز 10 21h2 بروزرسانی شده در نوامبر 2021 به همراه ابزار دانلود ویندز

شما کاربران گرامی، در نوشتۀ قبل، ویندز ده نسخه 21 h1 را به همراه ابزار دانلود ویندز دریافت کردید. در این نوشته، ضمن دریافت ایمیج اصلی ویندز ده نسخۀ 21h2، ابزار دانلود ویندز ده آخرین نسخه را نیز، از کاکو سیستم، دریافت میکنید.

ویندز ده نسخه 21h2.

این نسخه، بروز شدۀ نسخۀ 21h1 است. پس از انتشار این نسخه، مایکروسافت ویندز یازده را منتشر کرد. طبق گفته ها، مایکروسافت فقط بروزرسانی های امنیتی را برای این نسخه از ویندز ده و سایر نسخه های قدیمی خود منتشر میکند، و نسخۀ 21h2 آخرین نسخۀ منتشر شدۀ پایدار ویندز ده توسط مایکروسافت است.

بروزرسانی ویندز به نسخۀ 21h2.

شما کاربران گرامی میتوانید، در صورتی که از نسخ قدیمی ویندز ده استفاده میکنید، جهت بروزرسانی ویندزتان بدون از دست رفتن اطلاعات و برنامه ها، به ق سمت تنظیمات ویندز، قسمت بروزرسانی و امنیت، Settings  > Update & Security، مراجعه، و گزینه chek for update را انتخاب کنید. در صورتی که سیستم شما قابلیت بروزرسانی به نسخه آخر ویندز ده را داشته باشد، گزینۀ download&instal برای شما نمایان میشود. با انتخاب این گزینه، ویندز ده آخرین نسخه دانلود و بر روی سیستم شما نصب میشود.

چند نکته:

  1. در صورتی که اینترنت قوی و یا اینترنت کافی ندارید، هرگز ویندز خود را از طریق بررسی های بروزرسانی، chek for update بروزرسانی نکنید.
  2. در صورتی که بروزرسانی های ویندز خود را بسته باشید، (روش بستن بروزرسانی ها در ویندز ده) ممکن است ویندز، بروزرسانی ها را به شما نمایش ندهد. ابتدا بروزرسانی های ویندز را باز کنید و سپس اقدام به بررسی برای بروزرسانی کنید.
  3. پیشنهاد میشود، ویندز خود را بروزرسانی نکنید و ویندز را از نو نصب کنید.

دانلود فایل های مورد نیاز برای نصب ویندز.

این ویندز را میتوانید با استفاده از نرم افزار rufus  بر روی فلش کپی کرده و عملیات نصب ویندز را انجام دهید. در نظر داشته باشید که برای نصب این ویندز، نیازی به ویندز گویا نیست، اما میتوانید ویندز را با استفاده از ویندز گویا هم نصب کنید. در ادامه، میتوانید ایمیج اصلی ویندز را دانلود کنید.

  1. دانلود ویندز 10 21h2 32 بیت، 3/12 گیگابایت.
  2. دانلود ویندز ده 21h2 64 بیت، 4/28 گیگابایت.
  3. دانلود ویندز ده هر دو نسخۀ 32/64، 7/45 گیگابایت.
  4. دانلود ابزار دانلود ویندز MediaCreationTool.

فعالسازی ویندز.

این ویندز را نیز همچون سایر ویندز ها، باید کرک کرد. بهترین نرم افزار برای اکتیو کردن ویندز ده، نرم افزار kms auto net قابل حمل نسخۀ 1.5 است. لطفاً پس از دانلود نرم افزار، با غیرفعال کردن آنتیویروس ویندز دیفندر، و یا نصب یک آنتیویروس دیگر، عملیات فعالسازی را توسط برنامه فوق، انجام دهید.

در صورتی که با دانلود فایل ها، نصب و فعالسازی ویندز مشکل داشتید، با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی، یا ارسال دیدگاه در همین صفحه، مشکل خود را مطرح کنید تا راهنمایی دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید