دانلود ویندز 8.1 (تمامی نسخه ها) به همراه فعال ساز

ویندز 8.1 که پس از ویندز 8 منتشر شد، ساختۀ شرکت مایکروسافت است که انتشار نسخۀ پایدار آن، در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۳؛ یعنی ۸ سال پیش بوده است.

درباره ویندز 8.1.

ویندز 8.1، محصولی از شرکت مایکروسافت است. این ویندز، پس از ویندز 8 روانۀ بازار شد. پشتیبانی اصلی ویندز 8.1 تا ۹ ژانویه ۲۰۱۸ بوده، اما شرکت مایکروسافت آن را تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ تمدید کرده است. بنابر این، ویندز 8.1 بروزرسانی های امنیتی را تا تاریخ گفته شده، دریافت میکند. این سیستم عامل نیز همچون نسخه های پیشین خود، در دو نسخۀ 32 بیت و 64 بیت منتشر شده است. برای نصب این ویندز میبایست از ویندز گویا استفاده کرد. (ویژه نابینایان)

ویژگی های تازۀ ویندز 8.1.

این ویندز، میتواند به سبک رو میزی بوت شود.

بروزرسانی خودکار برنامه ها.

از این پس برنامه‌هایی که از فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت را نصب کرده‌اید، پس از بروزرسانی از سوی برنامه‌نویسان به طور خودکار به روز می‌شود و نیازی به انجام این کار به نحوه دستی نخواهد بود. بدین ترتیب دیگر خبری از آیکون اپ‌استور مایکروسافت و نشان تعداد برنامه‌هایی که نیاز به روزرسانی دارند نخواهد بود.

رابط کاربری
از این پس می‌توانید تصاویر زمینه بیشتر یا رنگ‌های جذاب‌تری را برای این صفحه در نظر بگیرید. حتی می‌توان اندازه کاشی‌های مترو را تغییر داد و با انتخاب چندین کاشی، دسته‌بندی تازه‌ای از آن‌ها را ساخت. یا خواهید توانست، شیوهٔ نمایش صفحهٔ آغازین را تغییر دهید. در این ویندوز گجت ها حذف شده است.

بازگشت منوی start و خاموش کردن رایانه
منوی آغازی ویندوز ۷ دارای برخی ویژگی‌هایی بود که در نگاه نخست در میز کار ویندوز نبود. این ویژگی دوباره به ویندوز 8.1 بازگشته‌اند. با راست کلیک یا نگه داشتن این دکمه، می‌توانید به منوی «خاموش کردن» دستگاه نیز دسترسی پیدا کنید.

تازه های سخت افزاری.

تازه‌های سخت افزاری
ویندوز ۸.۱ پشتیبانی از چاپگر سه بعدی، جفت‌سازی چاپگر با ان‌اف‌سی، وای-فای دایرکت، جریان رسانه‌ای Miracast، اشتراک اینترنت (tethering) و NVMe را به خود افزوده است. همچنین ویندوز 8.1 در پاسخ به افزایش تراکم پیکسل در نمایشگرها این ویژگی را افزوده که می‌توان متن و عناصر گرافیکی را تا ۲۰۰٪ بزرگ کرد.

سخت افزار مورد نیاز برای نصب ویندز 8.1.

  1. Processor: 1GHz CPU و بالاتر.
  2. RAM: 1GB (32-bit)، 2 gb 64 bit.
  3. فضای ذخیره سازی (Disk space): 16GB (32-bit) و 20GB (64-bit)..
  4. Graphics: DirectX 9-capable video card with WDDM driver.

دانلود ویندز.

شما کاربران گرامی میتوانید تمامی نسخه های ویندز 8.1 را به صورت یکجا دانلود کرده، و یا نسخه core/pro 32 بیت یا 64 بیت، را دانلود کنید. در صورتی که سیستم شما نیازمند کد فعالسازی برای اکتیو کردن ویندز است، میتوانید در قسمت کد فعالسازی، از این کد استفاده کنید. این کد را میتوانید در یک جای مطمئن کپی کنید و پس از نصب ویندز به آن دسترسی داشته باشید.

XKY4K-2NRWR-8F6P2-448RF-CRYQH

دانلود نسخ ویندز به صورت SingleLanguage.

در ادامه میتوانید ویندز 8.1 تک زبانه یا SingleLanguage را دانلود کنید. قبل از دانلود، توضیحات مربوط به ویندز تک زبانه را مطالعه کنید.

درباره ویندز تک زبانه.

ویندوز 8 نسخه تک زبانه به لحاظ امکانات و ظاهر کاملا مثل ویندوز چند زبانه کار میکند و تفاوتی با سایر نسخه های ویندز ندارد. در ویندز های تک زبانه، امکان انتخاب یک زبان برای نمایش متون، و منو ها در ویندز وجود دارد و پس از انتخاب یک زبان، امکان تغییر آن وجود ندارد. قیمت این ویندز ها، ارزان تر از سایر نسخه های ویندز با قابلیت انتخاب زبان در کشور های خارجی است. در ویندز های تک زبانه، امکان انتخاب زبان برای صفحه کلید نوشتاری وجود دارد و شما هر تعداد زبان که بخواهید میتوانید به صفحه کلید نوشتاری خود اضافه کنید. پیشنهاد میشود در هنگام نصب ویندز، زبان ویندز را بر روی انگلیسی تنظیم کنید.

دانلود ویندز نسخۀ تک زبانه.

  1. Win8.1_SingleLang_English_x32
  2. Win8.1_SingleLang_English_x64

فعالسازی ویندز.

همانطور که میدانید، برای فعالسازی ویندز باید برای هر نسخه، یک لایسنس خریداری کرد. در کشور ایران، به علت تحریمات و گرانی قیمت لایسنس ها، از سریال های کرک شده، یا برنامه های اکتیو ویندز استفاده میشود. یکی از محبوبترین برنامه ها جهت فعالسازی ویندز های هفت و هشت، برنامه windows loader است. با کمک این نرم افزار کم حجم، به سادهترین روش میتوانید کلیه قابلیت های ویندز نصب شدۀ خود را فعال کنید و از آن استفاده کنید.

دانلود windows loader حجم 1.67 مگابایت. در صورتی که مشکلی با نصب ویندز داشتید، میتوانید با ارسال یک تیکت به بخش پشتیبانی، یا ارسال دیدگاه در همین صفحه، سؤال یا مشکل خود را مطرح کنید، تا در اولین فرصت، پاسخگوی شما باشیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید